Dagen efter

Jahapp, d va denna julen, shit tänk julafton e redan borta så galet snabbt d går...
hade en jättefin julafton iallafall...
Familjen samlad....
kolla kalle ankas jul såklart
drack glögg o så...
sen va d mat, massa massa mat :D
sen va d kaffe o sånt... :)
men d drack dem faktiskt tillsammans med julklapps utdelning....
Min Hund älskar Tomten haha...
Hon fick första julklappen, tror hon hade nosat sig till den rätt snabbt :)
sen efter d så naffsa hon på alla julklappar :P

Tomten gick....
sen va alla samlade efter att en viss yrpanna såklart skulle iväg o handla efter maten o MISSAR tomten :P
alltid nån varje år...
Jag ska aldrig gå o handla på julafton, tänk om jag skulle missa tomten liksom...

sen va d dax o öppna julklapparna som vi fått :)

Fick sjukt snygga tavlor, underkläder, krämer, smycke, manikyr set, bok, agenda, trisslotter, handukshållare, o lite annat smått o gott.. :)
jag blev jätteglad iallafall :)

Idag fick jag en fräck julklapp av en vän :) en bibel om mina kompisar, som alla ska fylla i :D

efter julklapparna så va d dax för spel....
först spelade vi brainstorm...
sen spelade vi skissa o gissa...
riktigt skoj va d :)
spelade länge, men sen va d dax för mig o lägga mig då jag skulle upp tidigt idag för o jobba...

Hoppas alla hade en lika fin o underbar jul som jag :)

 Vår Tomte :)

 Sally, mästaren på julklappsöppning

 Jag o Alexandra

 Systar förevigt :)

 Skissa o Gissa Högra bilden - Alex rita AMMA Vänstra bilden - Jag rita stjänfall
                                    Tillsammans ble detta Jesus, enligt alex :S haha sött....

Sov över hemma för sörsta gången sen jag flytta hemifrån...
kunde inte sova så bra inatt, vaknade helt mycke...
o inte så skön säng...
men ändå skönt o va nära familjen...

O riktigt najs o KÖRA till jobb, slippa cykel o frysa....



Min sista dag på Donken 18 Jan....
shit va galet
galet o se sitt schema o bara se hur d tar slut.....
gör en lite lessen :(
men förväntansfull för dem nya äventyren...

Måste ju hitta en dag o ha fest, när så många som möjligt kan komma :D
Min Mcd familj....

Så sjutk snabbt tiden går, hinner inte me alls....
snart år detta året slut, känns som d nyss börjat..

2008 - Januari - enligt mitt atsro ska min Passion komma då - Jag kommer bli käääär  :P
haha knäppis :) men man kan ju alltid hoppas ;)

kollar på tomten är far till alla barnen - hemsk film ju....
galet sjuk....

ska snart sova, börar 6 imorron men stägning/öppning....

Natti natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0