En vanlig dag?!?

Haha nä d kan man väl inte säga att d har varit....

galet galet mycke folk på jobb....
Jag stod ganska mycke i köket för omväxlings skull :)
så  va skoj, men o stå själv på bid o vanliga tog defenitivt musten ur mig....
fy fan va jag kämpa....

Jag sa upp mig....
Japps ni läste rätt, jag sa upp mig!
Kommer nu lämna Mcdonalds..
Det gav tar emot rätt hårt o fällde nästan en tår när jag skrev på papperna...
Som sagt, Mc D i mitt hjärta, har ju blivit min resturang som jag så mycke bryr mig om...
O alla människor man kommer lämna som betyder så mycke...
Men dem speciella kommer finnas kvar i mitt liv :)
o jag kommer ju säkerligen käka donken ofta :P hur ska jag klara mig utan mina pf o dipsåser :P
Om en månad är jag inte längre kvar där......
shit my goooood
kan inte fatta d....



Efter jobb gick vi til gökboet tog lite drinkar o cider o sååå :)
mysigt men jag va tröttare än tröttast :(

Imorron, sista taget me julklapparna.. ;)

hoppas d fixar sig :)

Nyss kommit hem iallafall o nu måååååste jag lägga mig o sova.... kan inte sluta gäspa :)

Gonatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0