galet

shit, galet nog är d nyår imorron...

hoppas på ett bra 2008 :)

har provat klänningen för imorron...
vet dock inte vilka skor jag ska ta...
bekvämma, passar okej till klänningen, ingen klack, kan dansa hela natten lång
lr
mycket snyggare, med klack men kan dansa typ tio min sen döööör jag :P

åhh vill man va fin får man lida pin, men så drygt o gå ut o intekunna röra sig liksom....

e sååå laddad för imorron..

ska äta midda hos vera, o d ska bli så gott o mysigt
sen drar vi till camilla
sång o lek
sen får vi se var vi tar vägen...

usch måste till systemet imorron, kaos...
alltid ute i sista minuten haha
åhhhh

har målat mina naglar me fransk manikyr nu...
fin fint.... :)

nyss stoppat lite mat i magen
sitter o kollar på hajar som hajar :)
älskar tecknade filmer.. :D
sitter o tittar på min lägenhet som så mycke behövs städas... :P
har gjort d fint hos Peacho, vi har myst massor idag :D min pojke (L)
tar mitt hem imorron
usch mycke o göra imorron

stan
systemet
sola
göra sig klar
va ho vera 18
tiden kommer gå snabbt o d kommer säkert bli stressigt....

åhh ångest för att jag snart måste ta ut min piercing :( åhh älskar ju den, tycker d e sååå fint....
men måste man så måste man....


Imorron smäller d.....


*~*Saknar*~*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0