God Jul

Idag är det julafton som alla vet :D

vaknade av att barnsföter sprang i lägenheten ovanför...
dem sprang som glada små barn gör på julafton, helt exalterade liksom.....
underbart o hör, fast klockan va lite tidigt, halv sju började dem springa :P haha
Gick upp lagom vid nio idag :)
satte på mig myskläder o kollat tv, skönt d e o slippa stressa....
nu ska jag in i duschen...
Brossan hämtar mig o syrran vid 12...
har så mycke julklappar så kände att bussen skulle va lite jobbigt :P
så frågade honom snällt om han kunde hämta mig... :)
självklart gör han d... världens bästa bror.......

snart ska jag iväg till min underbara familj :D

så ni får ha en riktigt härlig jul.....

Julepuss /Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0