idaag

idag har jga jobbat...
va lite snurrig imorse, men d försvann :)
Dagen gick väla snabbt :) jag hann knappt me :)
härligt...

Waiting for a very important call.... :D

Så trött på att folkska gnäll o skälla o bli arg på mig hela hela tiden :(
Säga att jag säger fel saker m.m.
medans dem kanske inte själv tänker på att d dem säger till mig gör ont i mig.....

men skit samma, jag klarar mig, men till sist kommer d ju spricka......
man orkar inte hur mcyke som helst.....

Fick min nyårs klänning, men den va ju helt helt för stor....
:S
så d blir o skicka tebax den, o jag e tebax på ruta ett för nyår...
vet inte var man ska va o vet inte ens vad jag ska ha på mig :P ILLA

Ska nog lämna beskedet imorron.... men bör egentligen vänta......

åhh kan du ringa dååååh

Nu måste jag nog äta, på order :)
haha sorgligt.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0