Ikväll så ska d smälla

Idag - sista dagen på 2007.....
ett avslut kanske?!?
Mycket som kommer ändras till 2008....
Undrar hur det året kommer bli..
2007 har bara flygit förbi, galet snabbt år....
sitter o funderar igenom året som varit....
Det har varit ett fint år trots allt....
kanske inte som jag trott lr velat att d ksulle bli hela tiden...
Men jag har ändå haft ett sjukt bra 2007...
Ville kanske inte ha detta avslutet lr denna starten på det nya året...
men vad ska man gör? D blir ju som d blir....
Allting har en mening....
O vem vet vad som händer nästa år....
Nästa år kanske blir en dröm....
Kanske blir som man har velat att d ska bli, lr så kanske nått helt oväntat dyker upp....
Som bara sweeps me off my feets.... vem vet??
d e d som är så läskigt, man vet inget om framtiden....
Men man kan alltid drömma....
Håller kvar i mina drömmar o hoppas på att dem kommer bli sanna.... snart.....
Jag vill...........................................
men oftast kvittar d väl va jag vill... blir ju som d blir, vare sig man vill lr inte...
hoppas hoppas hoppas....
2008 - En ny start


Beställt kläder på nelly.se...
en fin bikini o en party klänning...
Hoppas d blir mer lyckat denna omgången :)

Undrar hur kvällen gång kommer bli.... Jag är verkligen på topp :)
Som sus sa, ikväll ska vi festa sattan :D
Längesen jag gjorde d känns d som....

OO såg nyss på tv, bra film jag vill se 21.00.. ölr jag vet ju inte om den e bra :P inte sett den, men d verkade va en film jag gillar :) mysigt så o dagen efter ligga o kolla film... fast inte imorron, utan sönda...
så blir efter sus avskedsfest...
shit snart åker snäckan.... :(
fast så galet kul jag tror hon kommer få d.....
Vi väntar på dig här hemma ♥

Ikväll kommer iallafall bli så bra....
Är med mina underbara vänner....
vi ska ha så kul...längtar till ikväll...

ska strax in till stan :)

Nyårspuss *smack*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0