Inte en så bra dag

usch vikken dag jag har haft.... :(


jag skulle jobba 6 imorse, så när jag går upp ramlar jag ihop.. sen har jag ingen balans o allt bara snurrar.. så cyklar jag till jobb o cyklar nästan in i bilarna som ä pakerade jätte äkligt... ingen kontroll alls, kände mig full o illamående... hängde inte alls me, o liksom när jag går så bara ramlar jag kan inte gå rakt.... har haft så i 2 veckor, men d brukar gå över rätt snabbt, idag höll d i sig helt länge, ja nästan hela dagen, så blev helt rädd...

åkte till sjukhuset, dem gjorde massa tester, men inget va så värst onormalt, så dem kunde inte säga vad d va som händer me mig...
d gör d hela smått läskigt, då man inte vet va man ska göra annorlunda för o förhindra d.

får se hur d känns imorron....

mår inte bra iallafall....

mamma har varit vid min sida... varit hemma hos familjen o ätit o så, så jag skulle få lite mat i mig.

*undrar vad som är fel*

idag ville jag verkligen ta ett bad.. ett sånt riktigt varmt..
åhh hade vatt så skönt :)

imorron ska jag köpa min julgran :) oo ska bli så mysigt, alla juleklapparna ska läggas under den pyntade granen... ljusen ska tändas o musiken ska på, lussekatter ska ätas o imorron ska jag bara ta d lugnt lugnt lugnt... think I need it.. :)

Nighty night...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0