Knäppis

Idag har jag nog mesta del betett mig lite knäppt :P haha

TOOOO LATE TOOO POLOGIIIIZE......

jobb jobb jobb..... o mera jobb...

Usch ska upp fem imorron bitti... blää... för JOBB

åhh så fruktansvärt torr om händerna jag blir nu när d e så kallt....
kliar juh :(

inte länge kvar tills jag slutar på donken :S känns med blandade känslor...
känns dock inte så verkligt... känns som man glömmer bort d lite ibland...




Jag känner mig glad inombords igen....
Känner hur glad jag börjar känna mig igen
Inget är lättre o inga känslor för honom är annorlunda
men jag känner mig ändå gladare o uppskattar saker mer...
Jag känner hur mycke lätare d är o gå upp på morronen
Hur underbart d är o va me mina vänner...
finns en vän för mig som betyder sjukt mycke, hon får mig o må bra...
Hon kan väldigt lätt få fram sidor av mig jag inte gillar, oftast är jag långsint, men inte med henne....
Fråga mig inte varför, men hon kan gå mig på nerverna...
Men d gör inget föööör....
Hon får mig att vilja prata lyssna göra saker, även efter jobb :) haha när jag e dödstrött går jag ut me henne iafallall...
Undrar om hon vet hur mycke hon betyder för mig...
Om hon vet hur mycke d känns när hon pratar me mig o när hon lyssnar på mig...
När hon försöker förstå o bara vill veta...
Hur fint d känns o känna att hon bryr sig o hon finns där....
Att kunna skratta ihop o göra galna saker, som man egentligen är för gammal för :S
Härligt nog kunna va sig själv
kunna prata om allt...
känna hur mycke vi ställer upp för varann om d är något...
Du får mig att må bättre
att se framåt, behålla hoppet men ändå gå vidare....
Du är en väldigt viktig person i mitt liv....
Jag hoppas du vet d....
O jag hoppas du förstår att det är dig jag pratar om


Nyår är väl lite mer planerat :)
blir fest o sen antagligen utgång :)

hoppas på ett nytt fint år 2008

Hoppas på att få starta d me mina fina vänner....

Har varit iväg o solat nu efter jobb, skönt....
ska ha fina brännan till nyår juh :)
fats jag har hållt min solbränna bra denna vinter :)
har jag aldrig gjort förr :P

nä dax o lägga sig...

natti natt



Hanna Sandh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0