Om min Dag

Vaknade!
Åkte och gjorde en kontroll :)
Kom hem
Sov i två timmar
Vaknade
Städade
Gjorde mig iordning
Famlijen kom
Vännerna kom
Festa
Mc Donalds
Etage
Hamburgare
Taxi
Taxi igen :D


Tack för alla Fina presenter :D blev jätteglad... :D

Snart e d julafton ;) haha :)

Vi hade en galen kväll på Etage..... där va inte så kul, men vi gjorde d sjukt jävla kul.. o jag e så fruktansvärt glad att Min Hanny följde me mig.... D betydde så galet mycke o jag kan inte beskriva d me ord.....
Nog bara me dig jag hade stannat där :P haha för og bara vi som kan va så knäppa :P
Den kön, som du ville lämna, men du stana, bara för d va min dag :D
Etage - du gick in, bara för d va min dag, trots ålder 18 :P haha
Min Hamburgare, du stod ut me sången, bara för jag va hungrig...
Du stack ut från Taxin me mig, bara för att jag blev arg på honom :P
D va mycke du gjorde igår som jag kände du gjorde enbart för mig :)
♥ Hanny ♥

Iallafall :P
Etage - haha var ska man börja...Hela kvällens härligheter
Klappa händerna när du e riktigt glad *klapp klapp* :D
Börja dansa, me vem du vill, O du har honom :P hahaha
Blås i visselpipan när du inte pallar mer..
Drick gärna sprit ur en hink.
Ta gärna cenurerade bilder.. :P som du ändå inte kan visa för nån haha.... sånna har vi en del nu Hanna :P
VA GÄRNA MOGEN :D haha men känn dig inte gammal för guds skull :)
Försök o öppna dörren på fel håll, d går inte jag lovar...
Polacker, kan dem egentligen dricka dom där??? :P haha
Spill gärna er sprit i hela min lägenhet ;) thanx girls
TOOOO LATE TOOO POLEEEGIIIZE
Dansa så sexigt du kan, när du e som en packad sardin i högen....
Hoppa helst in i Malmös dyraste Taxi... haha

nä jag låter bilder tala för sig själv :)

 Jag o Syrran (Fick en mascara där från Lancomé)

 GRISEN :D

 Mr citron, d va en sur jävel, men han gick ner me tequilan :)

 MM Värsta heta, finns d mer o säga?? :D

 Mina sötnosar :D (L)

 Ta gärna toalettpapper med dig ut, man vet aldrig när man kan komma att behöva :)

 Hanna, Läs gärna min grannes post, smygis :P

 Kramar om den älskade Bucket´n

 VI                         V.S                               THEM

Sen har vi ju dem cencurerade sakerna :P

*BIIP*

haha
nu ska jag läsa lite Cosmopolitan ;)

Tack för Igår Allihopa.....

:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0