Saknar

saknar vårt mys, saknar allt vi hittade på, saknar våra restauranger, saknar våra skratt, saknar vårt *** , saknar våra tårar, saknar våra frukostar, saknar när du mötte mig när jag än slutade, saknar o ringa varann, saknar o få sms o se att d e du, saknar våra planer, saknar koko oss, saknar din doft, saknar hur tog tog på mig, saknar allt me dig...
Fattar inte själv hur galet mycke jag saknar dig....

Jobbigt o ligga på kvällen o bara önska att han kunde ligga brevid....

vf kan jag inte släppa oss??

hur jobbigt d e o lägga allt bakom sig gå vidare o ta nya tag...
finns ju inget värre när man verkligen inte vill...
Jag vill inte gå vidare, vill inte hitta nån annan....
Jag vill bara d ska bli vi, så som jag känner d ska va....

Fattar inte varför jag har så jävla svårt för detta...

Mina känslor va så sjukt äkta... o dem försvinner inte..
Kände verkligen att d va rätt....

tror ingen kan förstå hur jobbigt jag tycker detta är...
Jag är väl ganska bra på o dölja d....

The love of my life ---

Han fick mig o känna allt....

Jag saknar honom nått så fruktansvärt.....

Vill bara han ska ringa mig..... vill bara träffa honom...
men vf d? kommer ju bara bli mer lessen....
men tänk om han är redo...
haha bara gått en månad men ändå... man vet aldrig.....

Jag saknar Phillip

:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0