Shit my GOOD

vikken kväll vi hade igår...
makalöst kul...
ahhh
vill göra om....

började med att vi tod en cider på O´learys,
sen åkte vi till Glasklart
fick sjuss av chefen, kunde ju inte gå me dem skorna :P
kommer fram,myyyycke folk
blev tillslut 450 ungefär..... :D
kommer in o blir bjudna på champange
Jag tog ju för mig o tog tre glas, haha....
sen kom förrätten.
Lax (gott)
efter det kom anka och potatis in :)
jätte gott, men hade tyvärr blivit rätt mätt då, druckit en del o förrätten då :P

efter det blev d prisutdelning  Årets medarbetare!
LINA MATTSON blev GAT s ... :)
skit ball när hon ksulle hämta priset, bara springer förbi han som ska intervjua henne. haha
där står dem, alla som blivit årets medarbetare..
först tror dem att dem fått en resa till en bondgård på irland... men NOOOT
värsta skidresan till Frankrike
åhhh så avis jag e, dem åker redan om en månad, allt betalt :P shit snacka om PARTY..

efter d tog en del bord bord, o då va d dans.... :D
som vi shakea...
tog tequila o helt för många cider...

somnade kl 3 typ, skulle gått upp fem... men ja en liten sak hände :P
kom till jobb, mådde pyton, fy fan va svårt allting va, visste fan inte mycke o allt tog dubbel tid, haha
så ball när jag vakna, va jag så sjukt borta..
springer upp, ramlar in i soffan , ska ta på mig
o d första jag tar på mig är en halsduk... haha o där står jag, i bara halsduk... fan va jag garvat åt d....
snabbt av me den o på me kläderna :P haha

har sovit i fyra timmar nu.... skönt svårt o gå upp, hade kunnat ligga ett tag till.. men ja måste ju gå upp så jag kan somna sen ikväll...
duschat o så, känner jag börjar bli hungrig, men ja va ska man äta, sugen på nått riktigt fett, ska man gå o handla?? hmm e nog ganska sugen på kina mat ... får se va d blir :)



9 Dagar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0