Soon it is christmas

snart snart snart e d julafton :)
så mysigt o skönt d ska bli imorron, mat mys o lekar o familjen...
jul jul jul, älskade jul...
nyss målat mina naglar :) röda till julen :)
Alla klapparna e klara o packade :)
d blev ganska många iår :) hehe
fast d e kul, e nöjd me mina julklappsköp o tror alla kommer bl glada :D

ska klippa mig på onsdag, då åker kaluffsen av :S shit e galet galet nervös...
ville färga d oxå egentligen men d va så dyrt så får bli en annan gång...

snart ska jag köpa min TV :D yees








Dblir bara jobbigare me tiden? ska inte tiden läka såren?
Varöfr blir d då bara jobbigare o svårare ?!?
saknar dig så mycke :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0