soon

snart är jag klar.. bara tha makeup kvaur nu :)

oo ikväll ska vii såååå dansa :D hihi
let´s own the dancefloor...... ;)

problem me håret, jadååå...
åhhh blir ju inte som jag vill.... bläää
men äh nu får d va såhär, inte så mycke o göra åt :P haha
me min kaluffs så.... måste göra nått, typ kanske klippa mig haha

ahhh så kul d ska bli ikväll...

dock lite nervös..... hmm undra om dem blir glada för sina paketer :)
speciellt Hanny :S :)
ihh nervööös... haha

men inte för hon har så mycke val.....
:D ;)

nä nu ska jag göra mig klar me d sista :)

Vi hörs imorron....

åhh just d, jobba stägning imorron :( bläääää that sucks......

Kommentarer
Postat av: Anonym

trevlig kväll! =)

2007-12-08 @ 19:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0