Trött

Trött på alla inkompetenta människor...
som ställer dem mest onödiga frågorna
dem som är lata o sen låter andra jobba tusen gånger mer..
dem som inte kan ta ett eget jävla minsta initiativ
dem som inte bryr sig
som kommer till jobb utan minsta ansträgning om att dem faktiskt är på jobb....
jag är så trött på d....

Lördag på jobb... 11.30-22

Lång dag...
sjukt mycke folk.... många arga folk...
vet inte om d beror på julträngsel lr om man bara tycker det är en mänsklig rätt att skälla på folk utan andledning :S
Jag älskar o stå o ta emot all denna skit....


Varför kan inte alla känslor o tankar bara försvinna...
Varför kan man inte bara glömma
glömma varför man kände som man gjorde....
glömma att man nånsin kände...
varför ska allt va så sjukt jävla svårt???
så trött på o må såhär...
Vill bara bort, bort från denna smärta.....
att saknaden ska försvinna
o klumpen ska tas bort....
Jag måste ju komma över detta...
Låt mig få göra d nu.......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0