Världens läskigaste

Fy fan, va o handla på Maxi nu ikväll...
så kommer en kille fram till mig o börjar prata
berättar att han sett sin chef antasta en tjej på jobb, o undrade va jag hade gjort i en sån situation...
sen frågade han om han fick hålla mig i handen, jag sa Nej
så frågade han ett par gånger till
han frågade om jg hade blivit antastad nån gång, o va jag skulle göra om d hände mig...
han kom liksom närmre.....
vid detta laget tog jag upp min mobil, då blev han helnervös o frågade va jag skulle göra, så sa jag jag ska ringa en kompis....
då frågar han vf tjejer har bröst, o om jag har det....
började kännas riktigt obehagligt, o han bara tog tag i min hand o höll den skit hårt
jag slet loss den o precis då svarade jobb, jag ringde dem för jag visste att dem skulle svara.
då ber han mig fråga om den som svarar har bröst...
jag säger jag ska inte fråga d, o börjar nästan springa bort....

FY FAAAAN va skakis jag va.. åhh kunde knappt cykla hem, o ville bara gråta....
jävla störd idiot.....

aaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhh

Kommentarer
Postat av: Mikael

Uhh vad konstigt folk det finns då. Vilken tur att du kom undan honom.

2007-12-06 @ 20:34:49
Postat av: jessi

men usch va läskigt :S

2007-12-06 @ 21:02:49
URL: http://jessi91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0