yeees

haha IMORRON :)

nervöööös :)

hoppas hoppas hoppas :D

idag har man jobbat, fick fint besök imorse....
:)

fy fan va kul vi hade i söndes, kan inte glömma :)

                   

D  va lite bilder från i söndes :)
så jävla underbara männsikor, betyder såååå mycke.....
Så galet många skratt vi har ihop....
Jag kärlekar er.....

oo rinde till ullared :) dem fixa så jag fick pengarna in på kontot :) d va ju shysst...
kändes liksom jävligt onödigt o bli av me dem...

Jaha, då fick man hyres aviet idag, hyres ökning på 7%
d e rätt mycke, 300 kr mer i månaden, usch o bläää
min lön höjs ju för fan inte me d....
blir så jävla alck, sinnes dyrt o bara bo juh...

Snart e d tv som gäller, på hög nivååå :D
missa ju förra avsnittet då jag jobba natt....


Nä ska duscha innan d börjar :)

Ciao

*massa kärlek*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0