åh

vet inte vad jag ska ta mig till, jag bli helt skogstokig juh....
förrvirrad men ändå inte....

nyss kommit hem från jobb då... :) skönt o va hemma, men dock pigg som vanligt o kan inte soooova

imorron - till Hanny, hjälpa till o välja outfit :)
får se om hon kommer lyssna :P haha
Sen är det bara iväg till jobb igen för o jobba denna veckans sista stägning (för min del såklart) :)

Haha slängde Jenny i sopetunnan idag :P så ball d va :D haha



shit kommer aldrig glömma d... haha där sitter hon o skriver sms o håller på :P haha

nä kanske dax o sova lite nu :P

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha normalt?

2007-11-29 @ 02:37:31
URL: http://sjukdom.blogg.se
Postat av: Hanna Banana

hahha vilken bild! så söt... ja hoppas ni hade tömt den först!

2007-11-29 @ 13:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0