åhh

ljusslingan va ju slut o kommer inte tebax :(
aja får väl gå på jakt nån annanstanns, o d e illa kvickt :P
va ju på IKEA idag me Verisen.. :)
handla blommor o ljus o mugg o SAFT :P haha

måste sola :)
får väla ta d imorron efter jobb

AHH NÅTT UNDERBART HAR HÄNT...
håll era tummar :D

jag vill vill vill....

imorron ska vi hem till vera för lite tjejmys

Håller på o fixa nått :)

får se hur d blir me d :) :P

oo på lörda e d PARTY :D

haha klockan e sju o jag e galet trött, ska nog ärligt krypa ner i min säng...

Ni betyder mycket för mig ♥

oo jag vill ha en liten hund... men har ingen tid :(

köpte ett helt godis bord till min lille bebis idag :D
o ska nog hitta liten julklapp till honom...

ska ju till Ullared den 30 november :D oh yeah..
kanske kan hitta en ljusslinga där förresten
hmm måste nog skriva en lista..
kanske kan hitta lite julklappar oxå för den delen..
hmmm
ska bli kul o åka dit iallafall :)
ska dit me Emilie :)


ny dag imorron


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0