Fredag

ahh idag e man ledig, enda lediga dagen denna veckan..
Spenderar flitigt dagen me o tvätta o städa :)
ska in till stan sen me vännen min, ska även träffa jeny där så vi kan fixa en liten pryl till Jimpa...¨
fest ikväll :) ska bli skoj :D
ahh karoke :D me like... haha

jävla störda folk v a igår... Mc Donalds på Gustav STÄNGER kl 00.00 en vanlig torsdag..
ja så stänger jag o låser dörrarna, dock mycke folk kvar fortfarande som ska handla lite mat, så jag tar kassan igen för d ska gå snabbare..
Tro fan att d är nån gäst som öppnar dörren så fler kommer in...
få fan va jävla dörr vakt
jävla puckon.....
åhh så arg jag va....

nä nu e d dax för köket o få sig en omgång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0