Fredagen

idag är d ju Fredis...
härligt...
har varit ledig hela dagen och har hela helgen framför mig

Vaknade o stack till Mobilia me mamma o gunnar..
min kamera va fixad o mina glasögon va klara..
svårt som tusan o vänja sig vid o ha dem på..
men ja dem e ju snyga o shises va jag ser bra me dem :D
riktigt kul o jämföra liksom...
köpte julklapp till mormor
en väska till mig :D precis en sån jag vill ha o har letat efter i tuden år haha
o jag köpte mer chaipulver
o jag köpte ett par fina öron hänge :D

ska va me Emme o Sus denna kvällen :)

imorron vill jag festa..

Igår gjorde jag ett av mina största beslut......

Kommer aldrig sluta hoppas, men mitt liv måste fortsätta.........

just d, jag har äntligen köpt en ny parfym

image63
Euphoria

Calvin Klein

mm jag älskar den, min nya doft :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0