Helgens Partey

Fredag!

Satt o fika me Jenny o Jimmy... då ringer Hanny o frågar om jag vill me ut..
o japps, jag hänger me, kan ju inte sitta hemma en freda kväll ensam heller...
vi sitter hemma hos Hanny o funderar på vart vi ska bege oss :)
Vi hade aldrig varit på KB så KB it is...
Haha, o jag säger ju aldrig mer... mög ställe hahaha.....
usch, jag saknade min RnB o allt annat kul...
jag saknade allt som dem inte ens hade minsta tillstymelse til o spela...
Hur kul e d o stå o hoppa?? haha idiotas...
Fick även sjukaste ragningsrepliken :
Jag hatar dig, du står här o tror du e nått så snygg o så, men måste säga dig du e sjuuuukt snygg...
o.s.v.. haha va fan trodde han, att den skulle gå hem???
Träffade dock jätte skoj folk där. :D jätte kul o träffa er :D
vi gick till Donken efter Kb fiaskot...
där va sjukt mycke roligare.. haha galet va...
träffade ännu mer folk jag kände... :D


Lördag!

Jag va så seg hela dagen :P
Men va ute o gick hen rätt lång runda :) me en väldigt trevlig person... :D
kom hem o såg värstatjejfilmen, ooo jag älskade den :D
Sus kom till mig, vi började lie smått dricka lite... Sen kom Emme o hämtade oss...
Vi åkte till Camilla som då hade inflyttningsfest.. :)
Där va trevligt..
Beställde hem pizza mitt i natten, typ godaste pizzan nånsin haha...
Kyrkan blev fler...
Fick äntligen dansa :)
Sen tog vi taxi hem, sjukaste bästa priset :D

Söndag!

Nu sitter jag här, ännu segare än igår :P
Lillebror kommer strax o hämtar mig, me sin alldeles egna bil som han köpt :D hehe
ska förbi Vera o titta på klänning, sen ska jag till mormor o äta kalopps...
mumsigt värre.... ahhh älskar mormors mat :)
Jag skulle vilja julpynta idag, men känns som jag inte hinner :(
o sen jobbar jag natt hela veckan nu som kommer så då känns d inte så mycsigt.... Kanske ska pynta på Freda :)

Fast jag ska nog göra mig iordning nu, o städa lite så får jag se hur mycke jag hinner :) haha

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0