J....

Sitter iallafall här hemma o myser me mina tjocka kläder :D

Myst lite me syrran nu, o nu stack hon hem :)

varit ute o promenixat lite oxå...

fryser näsan av mig :P

nä om man ska gosa ner sig i sängen
ensam

blä typ d värsta och d bästa på samma gång...

ähh kan va najs o va själv ibland

Jag kan ju springa naken o sjunga :P
haha lr inte.... :P

men dansa ;) utan problem :)

ooo just d, julen, hoppas min plan går o blir..
träffas tio på jobb (alla e ju lediga) byta julklappar o mysa lite på jul morronen
o senhem till Andra familjen för o kolla kalle anka o käka mat o träffa tomten :D

MINA FAMILJER

:P hihi hoppas hade vatt så skoj

Snart fyller jag år :D
snart kommer tomten :D
snart får jag julpynta :D
Snart får jag äta pepparkaksdeg :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0