Med tiden

Ju längre tiden går, dessto mer fel känns d...................................

Idag är en stor dag på jobb :) Min Hanny har sin uppkörning *lycka till älskis*

O vi andra ska ju då va där för o se hur hon klarar d...
under tiden ska vi även ha shift into overdrive....
ska bli en kul dag idag :)

Sen ska även anna ha sin uppkörning, o hon kommer o tar över skiftet från hanna vid fyra :)
så lycka till till anna med ;)

ska fika lite sen efter jobb ;)

Imorron ska jag va lite me syrran :D

tror jag måste tvätta imorron oxå, fast bara jobbkläderna :)

Jobba Natt denna helgen :( suck känns som d inte va så längesen jag jobba helg nätterna...
men under december har jag inte en enda... ;D

Gick upp tidigt idag, har hunnit göra d mesta :) tagit d lugnt o d gör jag aldrig :P
druckit mitt chai tea.. :)

men nu måste jag gå för snart börjar jag :)

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0