mm

kommer nog va mycke folk nu på Ullared..
Men ja d e ju perfekt o åka dit nu ju..
fått lön, ska julpynta på sönda, kanske hitta julklappar..
perfekt o åka dit nu, o så måste ju alla andra oxå tänka :P haha

Asså my god va jag längtar till sönda, se alla helt fina, o inte sådär fest fina som vi e på våra fester, utan mer extra :D oo va jag längtar... :)

Jobba natt igår. kvällen gick sjuke snabbt :) härligt för d tycker jag såå mycke om :P

Jag fixar o Fixar :)

har hittat en vägg stereo som jag ska åka o titta på :)
Tv.n kommer nog efter jul tror jag...
Men en ny tv börjar bli ett måste :P haha...
EN STOOOR :D

shit va jag har mycke o se framemot.... d e så sjukt härligt...
Fan va bra, då mår man mycke bättre....

Det finns tuffa tider, men med tiden blir dem lättare.......

Det börjar blir lättare :)

sååå nu har jag gjort lite chai te, våra bästa år på tv, ahhh jag njuter :P

åhh jag vill mysa, faaaan...
någon o hålla om, lr rättare sagt nån som håller om mig :P
få värme, pussar o kramar, någon som håller min hand.....
Saknar

asså han Rex i våra bästa år, gaaaaadh så het :P

åhh kan människan ringa dååååh...

haha detta blev nog skummaste inlägget, men tänk er att jag pausar lite o sen skriver jag igen, o då e man ju inne i nya tankar liksom, så då blir d såhär osammanhållande :P

Nä nått måste göras, jag måste ta tag i detta....

Snart Fyller Johanna ÅR :D

Shit liksom, snart e d december :) Härliga December :D

Nä dax o göra sig iordning
in till stan, kolla lite rundor, o kolla stereon, kolla lite annat :) träffa Hanny, snabbis fika
sen e d jobb

Ciao..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0