Tankspridd

Varit me vännerna i stan nu på eftermiddan, lång fika på waynes :)
sen in i lite affärer sen käka jag o Maulin på subway.. d satt perffa i magen :D

Sen gick vi från subway för d va kallt, så vi ville hem o värma oss :P
Går till min cykel o hennes buss, d e svinakallt ute, men ändå står vi o snackar nästan en timme ute i kylan, haha såååå dumt.
jag cyklade i räser fart hem o på me tjocka kläder va hel frusen...
men nu e jag hemma o d e skööönt...

Snart kommer alex förbi en stund igen :) hihi *Lillasyster* K Ä R L E K

Skönt o prata av sig.. jag har ju börjat me o prata mindre o mindre om vad osm pågår i mitt liv me mina känslor o alla tankar som flyter i mitt huvud...
Men idag fick jag väl hyffsat mycke prata av mig
o d va skönt... :)
allt känns så skummt o så fel..
fattar inte hur jag ska stå ut me o leva ett liv som inte känns rätt, som känns så fel o tomt, inte fulländat liksom..
alla säger att d blir bättre med tiden.. o jag jag vet ju av erfaranheten att d lbir d ju absolut...
Men aldrig nånsin innan har jag kännt att jag vet hur mitt liv ska va.. att jag vet hur min framtid e o med vem den är..
Hur kan man ta ett sånt beslut som är så fel...
hur vet jag så hårt att d är fel?
vad betyder d liksom?
Jag fattar ingenting, fattar inte ens vf allt e som d e nu...
hatar att låssas...
just nu  känns d som jag bara går omkring o låssas..
är nått jag inte e..
känner mig helt ihålig...
vf blir d såhär???

kan inte förklara hur man känner
man vet egentligen aldrig vad som är rätt lr fel
inte förren d är försent oftast
jag vet hur mycke jag vill känner o kämpar
allt jag skulle kunna ge
jag känner inga tvivel alls
finner inga ord...
vad kan man egentligen säga?
Vad kan man egentligen göra?
Inte så värst mycke
vänta o hoppas på d bästa
Jag ger ju inte upp
även om man kanske borde............¨
men somsagt vem vet??

Fan va jag saknar Dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0