Tisdagen

Åkte till jobb, sjukt lugn dag inte mycke o göra...
men d va rolig dag på jobb :D härliga personer :D

satte upp en fin lapp om vårt julemys vi ska ha :D hoppas d blir många som kommer, för d kommer bli hel skoj :)

snart ska man på Galamidda...
haha hur intressant kommer inte d bli!!
Längtar faktiskt, men d tråkiga e ju att jag öppnar dagen efter, så blir inte så mycke fest för min del :( åhh jag som ville...
undra va den kvällen kommer bjuda på..
d e ju för ALLA mcdonalds i HELA skåne
så d e rätt mycke folk...
vi e 20 från vår resturang tror jag :D

kollat på desperata hemmafruar me Vera :)
så vill vi typ bo.. komma ut me en kopp kaffe på morronen o bara träffas innan jobb o snacka lite...
:)
ah bo som dem
va som vi e
o bara leva :)

en dröm :D

Pratade nyss me världens bästa :D snacka över en timme :P haha :D
du är så snäll mot mig :D

Shit va härlig känsla ;)
mhmm..

nä jobb som gäller imorron igen, sen blir d väl möllan me vännerna :)
har ju inte råd men kan åka dit o va sällskap :D

JAG JAG JAG JAG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0