Ullared - dagens

Har sovit 4 timmar, sen blev jag hämtad imorse av Emilie :)
kom typ nyss hem, lr ja för en liten stund sen :)
sååå tråkig jag måste ha vatt i bilen som somna både dit o hem, haha då e man dööööd
fick handlar massor med saker, tror fyra julklappar blev avklarade :D skööööönt
+ en massa saker till mig mig mig

haha världens dummaste sak hände...
jag köpte TVÅ små söta tomtar, skulle kosta mig 26 kr dem så gubbarna...
påväg hem i bilen tar jag upp kvittot för o kolla igenom vad jag handlat..
då har hon i kassan slagit in att jag köpt 23 st, sanslöst...
så d kosta mig 300 kr istället för 26.....
så när jag kommer hem tänkte jag ringa upp till dem, för nått måste dem ju kunna göra för o fixa d, ganska mycke mer pengar ju... men då är telefonen stängd o öppnar inte förrens på månda...
får prova då, men ja undra om dem kan fixa nått
sjukt irreterande....

men har köpt massa roliga saker iallafall..... så kul så kul....

nä nu ska jag städa lite så jag kan få julpynta IMORRON :)

just d, jag har adopterat en liten pojke.... :)
Malin - Han mår bra här :D hehe

aja hej svej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0