Daugen

jaha idag då :)

super trött när jag vaknade...
kom till jobb vid halv nio kanske...
haft en jättebra dag på jobb...

haha parkera helst inte på konsultparkering...
DU BAD JU OM BÖTERN
hahahahahhaha


skulle åka hem från jobb, fick en underbar överasskning o träffade dig snabbt...
lite pussar o kramar skadar ALDRIG :D hehe

sen snabbt hem, träffa hanna, vi gick o sola..
perfekt fin bränna man ligger inne me nu, o den ska jag nog faktiskt lyckas hålla :D
sen efter d gick vi o beställde suschii :D
hur gott som helst...
"Fick en bit för lite, d va jag som ringde innan, Ja osså skulle jag få en som kompensation"
haha skrattretande :D
hon som tog emot vår beställning, nog allmänt förvirrad, jaapps..

Gick hem till Hanny o åt up våra goa bitar :D
att använda händer är sååå mycke lättare :P :D

kolla greys anatomy....
mycke bra...

Nu e jag Himma, känner sååå för o mysa, men du kan juh inte :( buhu...

helgen ska bliii sååååå party
har fått låna en grymt fin klänning, jätte fin...
o d kommer bli såååå bra :D
hitta skor på freda o lite annat kanske :P

ahh va jag längtar....
Ge Mig Fredag NUUU

imorron, hmm hyffsat viktig dag på jobb.. jag ska väl få en omgång o känna på verkligheten :P
höra allt jag kan göra bättre :)
d e fint...
haha nä ska bli skoj :) lärorikt hoppas jag på ;)

nu in i duschen, sen e d sängdax för min del

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0