En känsla

hm jag har bara en känsla av att min älsko kommer överaska mig nu nån dag o bara komma hem... hoppas jag e hemma den dagen han gör d då :)

nu har jag storstädat i garderoben oxå :) d va ju kanske då på tiden, slängde en hel del o bar ner allt som jag inte använder nu till källaren :) så nu e där oxå fint inne o jag hittar d jag ska :P hehe....

hel kväll me emme idag :D
har precis gjort mig iordning, hon hämtar snart upp mig så ska vi iväg o äta sen handla för att sen baka :D ihh
jag slängde en del från frysen oxå :P bara för d haha :D måste ju få plats me snäckorna :D
nu e jag sååå hungrig :)
ska bli gott...
vi bestämmde oss för o äta ute idag :)
sen ikväll blir d våra favoriter på tv, o antagligen en riktig chick flick :D hehe

hmm älskling har inte hört av sig än :( så tankarna bara snurrar...
tänk om han kommer hem idag??
tänk om nått har hänt honom??
lr nån annan...
men som vanligt är d nog bara jag som har för livlig fantasi o allt e som vanligt :)
han är nog på sjukhuset..
o hör antagligen av sig snart
bara d, att då har jag redan skapat en verklighet.. så när han säger att d inte e nått o att han inte kommer hem idag så blir jag besviken..
men har ju bara mig själv att skylla...
fattar inte vf jag inte lär mig o slutar göra så som jag gör...
d går ju bara ut över honom o sen över mig själv.. :S
jag i mitt nötskal.... :(
hoppas han kommer hem snart iallafall...
asså fatta bara vikken tur jag har haft att han kommit hem några timmar varje helg....
sjukt att han gjort d, d e ju resor han lägger ut själv, + att d bara e nånna timmar...
svårt o visa hur glad man egentligen blir...

måste göra mig klar me resten nu :)

hallow... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0