En ny dag

hej hej
då har en ny dag passerat..
gick väl hyffsat lätt o gå upp...
vaknade innan klockan gjorde..
gick upp diska o allt innan jobbet.. här e fotrfarande mycke fint hemma :)
men d beror ju bra på en sak... :S
nu på kvällen e d jobbigt, har svårt o inte höra av mig..
jag vill ju
e d lätt för dig lr??
åhh, vf ska d va såhär?
känns som nu e d över...
för d känns som d e så lätt för dig...
jag fattar inte....

jag har aldrig öppnat mig såhär mycke för nån förr..
har aldrig känt såhär
har aldirg vatt så lätt o komma överens me..
har aldrig accepterat såhär mycke (positivt)
har aldrig vatt så lite beroende av någon innan (mycket positivt)

vill inte leva utan dig... vill ha dig i mitt liv..
jag saknar dig så sjukt mycke...
älskling?!?
fattar inte va detta vi gör nu betyder?
fattar inte va du får ut av d?
fattar inte vad du menar?
vad e vi nu??
jag fattar inteeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
åhhhhhh

så trött

märker hur dåligt jag mår nu..
mörkte d idag... då gick d tyvärr ut över fel person...
jag känner mig inte nöjd me mitt liv alls just nu...
o när någon typ skämtar lr va den nu gör om mitt liv lr personlighet, tar jag d så fruktansvärt hårt, o börjar försvara mig.. o så har jag aldrig varit innan..
jag känner hur lätt jag blir arg..
kanske för jag e så lessen inom mig, en inte får ut något...
visa inget.. knappt för mig själv...
ibland tvingar jag mig själv för o gråta.. bara för o släppa lite på tygnden, d hjälper faktiskt...
blir lite lättare, men spöket e kvar i huvet..
spöket e där hela tiden o spökar.... han slänger stenar på mitt hjärta o d gör ont, sen lägger sig stenarna på hjärtat o d blir tyngre o tyngre...
kan fan inte förklara hur jag mår...
inte ens för mig själv. jag bara grubblar på allt när jag e själv...
pratar lite me mig själv :P fast inte högt.... lr jo kanske ibland faktiskt..
men d e mer för då blir d liksom klarare, precis som nån annan säger d till mig...
fan va detta e jobbigt...
åhh hoppas at allt ska bli bra?
Jag vill ha dig...........
vill inget mer...

för er som läser detta o kanske märker att jag inte e samma, nu kanske ni förstår lite...
inte för att ni ska förstå, d e ju jag som håller d inne...
men kanske kan förlåta lite för att jag just nu e som jag e...
förlåt...

jag mår dåligt :(

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag har sagt det förr och jag säger det igen gumman. Snälla hör av dig om du känner för att prata

2007-10-08 @ 21:38:23
URL: http://comse.blogg.se
Postat av: Vera

Men vännen då får inte gå och må dåligt.
Ring om det är något. Pusss

2007-10-08 @ 21:46:06
URL: http://veroniqe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0