En torsdag som denna

igår va d ju då min dag enligt en viss person, haha
inte på ett så positivt sätt kanske :P haha

igår när vi satt där vid storbilds tvn kom jag på att jag inte längre står ut me o inte se så mycke längre..
ser ju inte texten alls på tvn längre o mycke annat som är svårt o se på avstånd, saker som jag innan så tydligt såg..
så idag ringde jag synsam o gjorde en syn undersökning
mycke riktigt min syn har försämrats en hel del sen man gjorde undersökningen för körkortet...
så nu blir d glasögon för min del... :P
haha vet inte vad jag ska tycka
kan tycka att glasögon på vissa personer är så sjukt snyggt o fint...
men jag?!? är jag en av dem som skulle passa i d?

iallafal lånade hem lite för  känna på d, så nu springer jag här framför spegeln o testar :P

mamma o phillip ska följa me imorron o hjälpa mig :)
klarar mig inte utan mammas råd :D

min shises va dyrt d e med glasögon, Galet

har varit iväg o solat sååå skönt me lite rosiga kinder... ska försöka hålla detta o göra d varje vecka :)
oxå rätt dyrt då ju :( får se om man kan hitta ett lite billigare solarium än d jag va på nu....

imorron li d gå i stan me vera :) wohooo
sen möta upp phillip :D
sen mammsi...

sen ska jag jobba natt hela helgen :( bläääää

snart kommer emme :D
myssss

hoppas jag hittar snygga kläder imorron :D så suuuugen på nytt.. :D

längtar tills imorron :D

överasskning överaskning...

ihhh

denna helgen o sen kommer en helg o se fram emot :D

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0