Goder morgon

jaha, nu va d morron :) tisdagen har börjat... :)
jag vaknade, satte igång datan, uttråkad som jag känner att jag e idag
Emme skrev tillmig, vi bestämde att vi ska ha mys ikväll :D
längtar tills sen, så mysigt...
en klockren desperate housewifes.. :D haha
Jag får äntligen äta min älskade sushi :P haha
bara ha riktigt tjejmys, o ta d lugnt, längesen jag hade d..
tror jag ska stanna där över natten, va riktigt längesen vi hade en sleepover :D wiie

jag e riktigt nöjd me mina nya bord ;)
men min lgh e fortfarande inte klar, massa småsaker jag måste fixa innan jag kan bli nöjd..
måste få upp mina gardiner så jag kan fixa fönstert, d e ju ett otroligt snyggt fönster, så så som d ser ut nu bör d inte göra, snacka om att pajja d :P hehe men d måste komma upp snart :) har ju t.o.m köpt nya gardinstångar så d ska bli lättare ;)
och jag måste hitta ett snyggt sängöverkast, trött på o se min säng :P haha
osså ska jag få upp några hyllor :D
inom framtid, ska jag fixa en tv... som jag ska ha på väggen :P en svart, såklart :D

men jag måste säga, jag älskar mitt Hem

tvättade snabbt jobbkläderna igår.. skönt att jag gjorde allt d igår, för då e jag verkligen helt ledig idag :D hihi ibland e jag ju bara för bra :D
om jag själv får säga d ;)

nä om jag kanske ska städa garderoben idag :P kanske.. :D

längtar tills sen :D
Pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0