Härliga dag

mm tänk för d e d :)
inte för att d regnat i princip hela dagen, o inte heller för att man har jobbat hela dagen, inte heller e d för att jag kommit fram till att jag nog Måste skaffa glasögon, jag?!? glasögon?!?
nä utan för att jag har så fina vänner, så fin familj...
o att idag efter jobb gick jag o fika..
sen efter d gick vi ut o käka för att sen gå till en sport pub för o kolla FOTBOLL haha :)

+ att allt e så pirrigt o nytt...

som sagt så mycke som händer nu

på freda blir d gå i staun me vera försöka hitta en coctailklänning... lätt för d e ju nått jag brukar ha kanske?!?
ska hitta massa kläder, ska försöka iallafall :)
sen ska jag träffa en Viss person :P haha

imorron ska jag väl försöka få en synundersökning...
sen blir d nog  mys me emme :) (L)

asså på jobb.. ibalnd kommer d in gäster som e så sjukt otrevliga, hur mycke man än själv är trevlig...
fattar inte hur vissa kan va så otrvliga mot andra, man kan ju inte må bra av d...
förstår mig inte på d ?!?

nä imorron e jag ju ledig, ska verkligen sooova ut, utan att ställa klockan :D
lovar jag kommer vakna jätte tidigt bara för d :( alltid så
sen får vi se hur d blir me synen min imorron...
haha jag me glasögon.. d kommer bli en syn som är svår o vänja sig vid... :P

puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0