Hela helgen :)

Shit vikken helg...
Hur underbar som helst... :)

Fredag -

Jobbade till 15.15
Gick lite i stan för o hitta lite saker jag behövde...
Åkte hem
Sov lite midda för o orka me hela kvällen :)

Kl. 19 kommer Phillip hem till mig
Sen åkte vi hem till Emme...
Där va d fest :D
God mat
Härligt Hawaii tema...
Snyggast hawaii tjej lätt Grisen Själv :D hehe
massa kärlek...
BRA musik... hehe många låtar från förr ;)




                   

image58

Riktigt Trevlig Helg!
TACK

Åkte hem me Killen då o shit va han va på mys humör, haha jag va typ nånna cider bort o trött som tusan efter att ha varit uppe sedan 5 på morronen... haha lide förrvirad som jag va så blev d lite konstigt, men d va hur jäkla underbart som helst... han har aldrig myst så mycke förr.. han va nog mysesjuk :) hehe jag gillade d iallafall...




Lördagen

Vi vaknade seeeent, hade ju varit uppe väldigt länge, inte för jag hade så stor koll på d haha men iallafall :)
Jag gick o handlade bullar vid halv ett kanske :) sen frulle...
Baby dukade upp i köket :)
sen efter frukosten dök vi ner i sängen igen o bara låg o snacka om allt o inget, mös mys mysigt
Sen vid 4 lr nått drog han iväg för o träna :)
Jag började göra mig iordning för kvällens nya äventyr..

Hyfsat färdig drog jag iväg till Vera, vi åt god kina mat, åh så gott
MATEN ÄR KLAAAAAR!
haha tack mamma... :)
Mätta o trötta insåg vi att vi behövde göra nått för o pigga upp oss...
Jossa fick uppgiften o handla me sig Mjölk..
Så fixade vera en chai te till oss :)
gottit gottit

Klockan blev mycke o vi insåg väl at oj, vi skulle åkt för ett tag sen o ja vi blev sena :P
Hitta jättebra tycker jag, hallå där e ju nästan omöjligt :P :)
men att vi hittade dit e allt o tack Vera o Jossa för..
jag räknades inte me där... ingen hjälp från mig alls :P haha

Vi kom fram iallafall :)
Kul o träffa alles :D
Snacks o en super god välkomstdrink, va tvungen o ta nån extra ;) hehe
Men blev dock en tidig kväll, va sjukt trött..
Jossa körde oss hem o på vägen hem hämtade vi upp Phillipo..
Vi blev avsläppta hos moi, vi satt uppe denna kvällen oxå, o pratade
bla bla bla....
:D sen kröp vi ner i sängen o slingrade ihop oss till ett..
Kollade på film, jag somnade dock ganska snabbt ändå :P
när vi väl hade lagt oss då :)



         

Tack för allt mina vänner!



Söndag-

Vaknade upp me den finaste
va tvungen o lura honom om va klockan va för att han inte skulle sova mer.. sa att klockan va tolv, då klockan va elva, men d märkte han inte förren han redan va uppe :)
Vi gick ut en runda :) skönt, fast rätt kallt faktiskt.
Handlade våra bullar :) sen blev d frukost..
då ringer Vera, hon e påväg hem till mig me sakerna jag lämnade hos henne igår :)
Då berättar hon informationen att haha vi skulle ju vrida tebax klockan inatt..
O vips där hade vi en extra timme tillsammans jag o phillip :)
haha o plötsligt hade jag ju då väckt honom klockan 10 istället för elva :P haha
Vi gick o hyrde film, sjukaste filmen hahahaha
Snälla fy fan va äkligt... tjejen sög av hunden..
ja haha mer behövs inte sägas, grymt sjuk film.
sen stack vi iväg till mobilia
Jag lämnade in min kamera
köpte en skita snygg tunika, chai tea pulver, skummvisp, lite saker till min kaninbebis.
:)
Sen gick vi o handlade mat, lr han handlade mat :)
sen åkte vi hem var till sig..
väl hemma sätter jag på mig myset o gör min aldra första chaitea :D
wohoo, blev skita god ju

Nu ska jag kolla lite tv...
Ha d fint allihop

Ta gärna doggy bag me hem från festen, hahaha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0