Idaug

idag har vatt brauu :)
fick utbilda Malin i kassan idag :) jätte skoj o göra d...
lite nya saker som man inte gör varje dag :)
+ att hon va jätte duktig :) o d e ju skönt ;)

kommit hem nu *sköööönt*

såååå sugen jag e på o shakea lite nu asså?? va säger ni brudar? utgång i helgen ngn?? :)

åhh ska nog ut o lite nu :)

har faktiskt börjat göra d ganska ofta nu :) men mycke tack vare Hanny... för hon som får ut mig :P
skönt o gå o bara prata o sen komma hem o va trött i benen o bara lägga sig i sängen o mysa ner sig :)
+ att d e ju ganks abra o gå ut o gå :P :D vilket plus asså :D

Min gos e underbarast

         

Shit han e världens finaste - mitt hjärtegryn :D

ut o promenixa

hej svej :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0