Jag! Bakis

mm d va längesen man va d...
nu e d Verkligen en sönda man bara ligger o degar :)

Lörda natt, vikken galen natt...
Sjukt roligt hade jag iallafall
Dansa typ all the time
få gärna en gratis drink i baren men glöm helst bort o använda den :P haha
Vera, en slagskämpa.. *snubben va galen*
Musiken va rätt kass, men ibland kom d nån godbit :)
fast där stod vi ändå o skaka våra rumpor..
Ganska många där som man kände... :)
skit skoj....
LÖRDAG NATT
Vera - tack tack för en kul kväll :D

oh just d, denna kvällen spenderade vi på Mazarin :P haha

igår va jag ju på Ikea me mamma... handlade nästan hela julegranen, fattas bara stjärna o ljus.. fy tusan va min julgran kommer bli fin.... älskar färgerna jag valde :D
längtar till december :D

handlade ett överkast till sängen, ser genast mycke bättre ut :) fast inte d överkastet jag vill ha egentligen, får se när man hittar d :P
o jag hittade tallrikar :D min färg- men annan modell än dem jag har såklart...
lite små ljus o växter.. för o mysa till d :P nu blev d mys i köket :)
Osså massa doft ljus såklart.. :D me jul doft :)

lite smått o gott :)

oh shit, måste tvätta en masikn idag :( åhh

aja ska mysa o bara ligga lite till :P haha

image46

image47


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0