Längesen

Ja d va ett tag sen jag va ute o röjde...
men ikväll kommer jag :)
så ni som kanske saknat mig där ute på dansgolvet
here I come
jag är reda o laddad :D
haha

så kul d ska bli :)

Vera kommer vilken stund som helst

tar vi en drink här hemma, sen ska vi in till stan för o dra på förfest hos en okänd...
camillas kompis :)

OCH Camme kommer ju va däär, så kommer ju ÄNTLIGEN träffa den sockerbiten igen
allt i ett :D

sen efter las förfest ska vi väl dra ut
okänt var än, men hoppas lite på mazarin då d va mitt favvo ställe förr :P
haha men ja annars spelar d inte så stor roll..
jag ska bara dansa o dansa o dansa me mina vänner :D

måste fixa lite till me frillan nu.....

*saknar*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0