lollesta

oo så brun jag blev att mitt solarium :P haha
ska dit imorron igen, så jag har en fin bränna till hawaii o coctail.. :)

sjukaste på mobilen idag :D *made me smile*

ute o gick en timme för mig själv idag :) så härligt

oo älskade dagen desperate..... :)
hände mycke :)

idag fyller min snutt år :) *Grattis Emelie*
Älskar dig förevigt.........

shit va mycke jag har o göra nu.. o hela helgen är fullbokad...

Phillip ska faktikt följa me på fest på freda :P haha ska bli jätte skoj :D
kul att han ska träffa mina vänner oxå :D
Hope u gonna like him, I know I do.... :D

åhh så söt, förlåt att jag skrämde dig *underbaraste*

nu ska jag gå o få lite sömn :P inte för jag e trött, ska nog bara gå o mysa ner mig lite o bara klara upp tankarna som snurrar runt i huvet... skönt o bara ligga för sig själv o sätta på musik o bara tänka o drömma sig iväg...

Gonatt mina vänner (L)

         

haha jag mitt lilla ego :D
provar olika glasögon o så fortfarande
inte hittat dem rätta än :D
haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0