Min Dag

Idag vaknade hon vid 11, telefonen ringde
sen vaknade hon en gång till vid 11.30 telefonen ringde
OCH sen vaknade hon en gång till 12.30 telefonen ringde..

då gick jag upp :) haha

kollade våra bästa år...

duschade åkte iväg på upptäcksfärd...
hittade mitt solarium
Riktigt bra tog d...
bra pris...
bra öppet tider

där ska jag sola från o med nu :) hehe

Sen åkte jag o handla... fyllde upp kylen liten :)
Köpte faktiskt Granatäpple :P haha helt sugen på sånna små karameller :P

sen åkte jag hem o städade :)

o nu har jag spenderat mycke tid vid telefonen :)

o nu e jag hungrig.....

usch inte ens ätit frukost än.....:S *slarvigt värre*

längtar sååå tills helgen...
men har inte fixat kläder till någon av kvällarna :(
ångest...
åhh hur ska jag göra....
blir väl o åka in till stan igen, men helt svårt för jag jobbar ju sånna dumma tider nu....
kanske hinner kolla på freda :)
hoppas man har lite tur då....

Allt känns bättre... väntar på ett lyckligt slut.....

känns som en tomaaaat hahahahhahaha

pussad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0