några dagar jag missat :)

myskvällen hos Emme... va ska jag säga, gamla tider :D hihi underbart härligt...
riktigt tjejkväll...
käka sushin :D wiie
bakade (kanelsnäckor)
kollade leagally blonde
och wedding planner
haha härliga filmer d...
o desperate housewifes så klart :D wohoo

sen sov vi gott... :D

     

MYSIGT :D

sen har jag jobbat, o jobbat o jobbat... :D

köpte me mig blommor hem från jobb härom dagen.. riktigt fina :D
väldigt frächt :D

  

Sen hade vi en after work på jobba :) hehe vi va några stycken som stacka ut o tog en öl som man säger, fast för min del cider :) hehe
d va riktigt mysigt :)

sen till allvaret :P

nämen, usch va allt känns tungt nu...
kärleken vänner, jobbet.. blääää

vf va inte jag bjuden?!?
Känns som om jag kommer i andrahand
Känns som jag aldrig räcker till lr är bra nog..
Känns som d e för mycket...

ibland vill jag...... bara för att komma iväg nån månad lr så, o bara släppa allt

Vad hände?!?

Känns så jävla orättvist......

allt e kass just nu :(

bläää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0