Närmar sig

Jag känner hur julen o vintern bara kommer närmre o närmre
Och jag Älskar d :D
längtar så tills jag får ta upp alla julsakerna..
Tänk när jag ska köpa min julegran :D ihhh
så mycket här kommer ble...

Sitter här hemma me tända ljus o massa dofter.. känner kylan som kommer in från fönstert o jag kurar in mig under filten

ahh jag älskar d...

oo snart shoppa julklappar ju... hehe kanske ska tänk apå sånt lite i förväg nu när man bor ensam :) kan ju bli rätt dyrt om jag gör som jag brukar o tar allt i en smäll :P haha
ska börja tänka på d nu
men vet inte ens var julen ska firas än ;) men iallafall...
vet ju några som har vatt snälla iår :D hehe

Och jag fyller snart årrrr :D wohoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0