Nästan klar

mm nu e jag snart klar, dammsuget o allt :) bara torka av byrå tv hylla o sånt :)
fast måste äta lite först :) hehe

jag har satt in min nya bord, fast nu står d gamla bordet i hörnan :P hehe så d e inte så fint :)
men älskling ska hjälpa mig när han kommer hem..
jag är riktigt nöjd me o ha den som bord istället för hylla.. blev mycke snyggare :D
wiie
kolla :)



kollar lite simpsons
får va slut me städandet för idag :)
nån som vill luncha sushi imorron ? ;)
jag e ju såååå sugen på d...

åh baby bli frisk så du kan komma heeeeeeeem saknar dig så mycke :(

hörs snart :)

Kommentarer
Postat av: Carro

Så fint du verkar ha det snäckan :)

2007-10-01 @ 22:15:07
URL: http://comse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0