ojojoj

Mamma o Elin har varit häär, storstädat putast fönster o allt :)

OCH taddaaaaa har äntligen fått upp mina gardiner :P oh yeaH
d ser jättebra ut :) så mycke finare fönsert blev :)

Har nyss haft ett samtal med en viss person..
samtalet va väl väldigt givande men ändå känns allt hopplöst...
fortfarande lika förrvirad liksom som innan som efter...
men ändå sas d en hel del saker som både va bra o dåligt
men ändå sagt ;)

Givande ?!?

fick ett sms som skaka världen nyss....

Framtiden, oförutsägbar

haha had elagt kläder i akut tvätten, men d gjorde jag för nånna timmar sen, kom på d nu :P undra om d gjorde mina grannar glada?
tror inte d :P

fan va fint här e i mitt enkla lilla hem nu... åhh så fint...
tända ljus ikväll o titta tv :)

mm så mysigt

känner nog att jag antagligen måste duscha nu... hmm inte gjort d än...
o då har jag ju även storstädat...

att duscha skulle nog frächa upp mig en hel del.. :P

JAG kan, jag ska

My dreams stay young

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0