Projekt

Asså d e ju världens projekt för mig o hitta glasögon, dem måste verkligen va Jag..
ska ju ha på mig dem rätt mycke.

stan igår... träffade Vera o Jennie på espresso, fikae lite snabbt, sen bar d iväg o shoppa
jag hittade lite fina kläder...
vi hittade presenter...
men jag hittade Ingen coctailklänning :( åhhh va ska jag ha på mig...

sen vid halv två mötte jag Phillip i stan...
vi åkte hem till moi...
sen följde han me ör o testa ännu en omgång glasögon...
men ärligt va han inte så bra på d :P haha

jobbat hela natten, sjukt dryga folk ute inatt..
hoppas på en bättre natt idag..
men inatt ska jag faktiskt inte köra skiftet d ska bli spännande o roligt... kassan hela natten :P wohooo

efter jobb, alltså 7 på morronen imorron /sönda :) så kommer phillipo o möter mig
så har han sagt att han ska göra frukost o så... vi får se hur d blir me d.. :P

nä måste nog sova lite midda, annars kommer jag va så död inatt

Natalie
Affection
Face
Sos

låtar jag döööör när jag hör...
hör dem alldeles för ofta..
en gång i timmen rättare sagt.... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0