sitter liksom fast

sorgen sitter inne i mig, den försvinner ju inte....
sätter på mitt leende o visar inget....
e d så d ska va??
orka må dåligt liksom.......
fan hur kunde allt gå från bra till dåligt så snabbt??
vf ska man å så kasst?
jag vill inte!!
hatar att man varje dag, hela dagen måste ha den jobbiga gråtiga tung hårda känslan i sig..
inte ens för en sekund försvinner den..
Du anar inte hur jobbigt detta faktiskt är för mig......

önskar allt bara kunde försvinna från mig..
önskar jag kunde släppa allt o bara komma ifrån..
vill inte vara kvar här....

i´m stuck.....


hold on little girl, it just makes you stronger......

Why can´t I have you
Why can´t you be mine
Why can´t I taste your lips
Why can´t I feel your body against mine

Everytime I see you I cry inside
I want you so bad it hurts
My heart is breaking in peaces
Don´t you understand how I feel

I miss you so bad. So bad
My eyes burns and tears are falling down my ceek
By just one thought of you

I want you, I need you
can´t you see that

snälla ge mig ett svar nu, jag orkar inte......

VÄNTAR IGEN

by the way - hatar o vänta....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0