Vänner

vänner kommer o vänner går, pojkvänner lika så.....
men nu känns d som man kommit in i en ålder där man verkligen känner vem ens vänner är..
klart allt kan förändras o personer kan fortfarande komma och gå..
men allt känns ändå stabilt, o d känns som man vet var man har dem man håller kärt.. o jag hoppas att dem vet var dem har mig..
Dem jag känner kommer stanna föralltid.... dem som verkligen betyder mycket...
Ni är mitt liv....
ni finns där i bra som dåliga stunder...
o ni verkligen finns där...
ibland hörs lr träffas man mer än andra dagar..
vissa träffar man mer än andra..
men alla har fortfarande lika stor plats i mitt hjärta...
alla pratar man om vissa saker..
Vissa kan man verkligen öppna sig helt för, andra pratar man om vissa saker med...
Men med mina vänner, dem som står mig riktigt nära, dem vet nog allt... kanske inte allt lr jo haha . äh ni fattar..
d e skönt o kunna berätta om allt..
folk kanske tolkar mig som en öppen person, andra inte...
ärligt så är d inte många jag berättar för vad som egentligen pågår i mina tankar kropp o själ :)
Är bara ägnat för vissa :) o skönt e ju d att jag har vänner som jag kan berätta allt för, annars skulle jag nog spricka... :P :) såmycke som jag kan babbla på :)


image32














Hanna S - alla våra skratt, på jobb som privat :) att jobba med dig va underbart o jag saknar den tiden galet mycke.. vi träffas ju mycke ändå tack o lov :) tur vi har lediga dagar tillsammans hehe vår sarkastiska humor :P
när vi shoppar, kollar väl typ i samma affärer :P haha våra film kvällar, o våra par kvällar :)
allt e roligt med dig.. du e jobbig när du alltid kommer försent :P haha men jag står ut :)
alltid underbart o va me dig..
För mig är du en väldigt nära vän :)
Vi kan prata om allt, o har många saker vi kan relatera till, allt från barndom till ungdom till nu :)
Du o jag Gumman
Nya vänner, men en vänskap jag känner är stark och kommer hålla.......

Emelie - Hur ska jag förklara vår vänskap.. vi är som skapta för varandra.. tror inget kan förstöra vår vänskap. den kan hamna på villovägar men hittar alltid tebax.. :) vi har historia och framtid ihop...
jag känner dig inte som förr, förr va vi oskiljaktiga, men för mig ser jag alltid oss ihop.. i vått o torrt...
tycker fortfarande jag känner dig.. o jag kan berätta allt för dig..
Du har verkligen funnits för mig i många olika situationer, från familjproblem till kärlek, till våra egna :)
Kan inte beskriva hur mycket jag älskar dig...... föralltid

om jag skulle säga vem som är mina bästa vänner, så skulle d nog va dem två som är dem jag skulle snabbt säga... finns liksom inga tvivel.....
men jag har självklart fler vänner som betyder mycke

Susanna... du är en underbar vän, vi har ett band du o jag... behöver inte säga d till varandra vi bara vet.. men vi har kommit ifrån varandra... :( men jag vet att vi alltid kommer ha kontakt även när vi är gamla o har familj o allt :)  vi har fina minnen ihop du o jag :) för mig är du oxå en bästa vän.. men på ett annat sätt... vi finns där för varandra... alltid...

alla vänner betyder så klart hur mycke som helst lr hur.. går ju inte o beskriva..

tur man har sina vänner......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0