Äntligen

Äntligen kommer min älskling hem... åhh va skönt, bara nån timme kvar sen kommer han stå här vid min dörr :D ahh så skööönt... massa mys ikväll som står på listan :) hehe Saknat honom så galet mycke.. hatar o va ifrån honom.. :( blää, hoppas d dröjer tills nästa gång ...

Igår storstädade jag hela lägenheten, ehövdes, speciellt efter att jag passat lilla voffsingen :) hon hårade ju ner ALLT hehe.. nu e här iallafall väldigt fresch.. :)
skönt e d o va hemma när d e snyggt o fint, skönt o komma hem skönt o vakna asså ja d e så skööönt, mysigt o va hemma själv då o bara göra varm choklad o sen kolla film, njuter som mest då :)

Sen på kvällen va jag först sugen på o dra ut, men Hanny o Tilda va ju segare än segast o tiden gick så jag tappa suget :P blev filmkväll me Hanna Tilda o Tommy istället... såg knocked up.... den va rolig, jag gillade den som fan.. sjuk situation men om den händer så önskar jag att alla killar o tjejer gör så som dem gjorde :) Försöker... :)
Men fy fan va jag inte längtar tills den smärtan o föda ett barn, känslan, ja den längtar jag till men ooo den smärtan, gör ju ont bara av att se d på film hehe...

Mamma o dem kom hem från turkey idag, så har vatt där hemma kollat film (rosa) o sen käkat, snackat me mammsen o lite sånt, mysigt.. fick lite sprit o underkläder oxå :) tack tack.. :) o armband fick jag ju oxå :) hehe

Aja ska in i duschen nu o göra mig lite fin för snart kommer haaaaaan :D iihhh pirrar som tusan i magen haha så härliiiiigt.... :D


Do never forget yesterday.
But live for today.
You never know,
what tomorrow could bring
or take away.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0