denna dagen

denna dagen har varit bra :D skönt för d behövde jag..
har haft en konstig känsla i kroppen hela dagen, typ som när man har haft en dålig dröm som är verklig o d verkligen känns som om drömmen va på riktigt, bara d att nu kommer jag inte ihåg drömmen, men har haft en dålig känsla i mig......
meeeeen, dagen har varit bra ändå :)
bra dag på jobb, känns som d va längesen.. :S
härliga folk som man jobba med, kände att d gick bra o allt flöt på, va ju en lite speciell dag..
allt blev checkat o tidat haha ja.. :P

efter jobb prata jag me min älskling, d va så skönt, hoppas så på att han kan komma hem på freda.. hade verkligen behövts...  hade velat göra s¨å mycke med honom denna helgen, ska ju jobba 7 dagar i rad sen.. tyvärr... o ja vf ska jag inte görad när phillip äntligen kommer hem.. precis vad jag behöver.... :(
åhhhh...
iallafall, hoppas han kommer hem, e ju bjudna hem till min familj på lörda kväll, osså hade jag velat gå på tatto mässan me baby o kolla fräcka tatueringar :) gå i stan för o shoppa, hade vatt kul o ha me honom nångång :D
jag har mina planer, men en känsla av att han inte kommer kunna komma hem så vi kan göra d...
Vill bara ha honom här så vi kan mysao bara vara.....

åhh phillip kom hem till mig nuuuuuuuuuuu

SAKNAR så d gör ont.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0