han kom o gick

Igår kom baby hem, d va underbart, fast idag känns d som allting bara va en väldigt verklig dröm.... för han åkte ju imorse igen.
men d va 10 underbara timmar :D
han mötte mig på jobb, så glad jag blev när jag såg honom, där satt han inne i resturangen o bara vänta på mig, o jag hade inte ens sett honom, plötsligt ser jag honom, o jag kände typ samma känsla som när jag såg honom för 8 månader sen, jag blev pirrig i kroppen o mitt leende va upp över öronen, jag blev lite smått generad o han kommer fram mott mig... vi pussas o jag typ vill nästan gråta av lycka för att han va hemma, han va nära o jag kunde känna honom... vi bara tittar på varann, jag fick gå lite tidigare från jobb, typ tio min :P men ändå..
längesen jag bytade om så snabbt... :)
sen gick vi o åt, uppfiningsrikt o romantiskt nog på burger king, hahahaha :P
ah va ska man göra... sen åkte vi hem till mig, hyrde en fin film..
älskling, jag väntar på det där speciella :P hahaha :D
vet d kommer hända :D
hade skön stämning, *cencuur*
haha men sen BONK så hände d nått :P
o där försvann the moment :P haha
men d va lugnt, vi hade ont i skallarna men garvade så vi vek oss :P så d va OK :D
även om jag gärna hade hoppat över det BONKET :P if u know what i mean.....

imorse höll min älskling om mig som aldrig förr, tror han vakna två timmar innan mig o bara låg o pussa på mig o krama mig :P snacka om dööööööömysigt :D
ahh jag e så lycklig.....
fattar ni vilken underbar kille jag har.. JAG :D asså hör ni jag har en underbar kille..
en kille som ingen annan, en kille jag faktiskt litar på, en kille som gör allt för mig, en kille som verkligen visra o uppskattar... en kille som är Ärlig....

D jag o Phillip har har jag aldrig haft me nån annan...
o aldrig har jag varit så ärlig mot min kille som jag e mot honom.. o d e underbart att kunna berätta allt....

asså, jag kan inte fatta d, denna känslan går ju för sjutton inte o beskriva, jag blir tokig...
jag e så käär :D

ÄLSKLING

It takes Three seconds
to say I love you..
Three hours to explain it
and a Lifetime to prove it..



Just to say I love you,
Never seems enough..
I have said it so many Times..
And Im afraid that you wont
Understand what I mean,
When I say It..
How can so much Feelings,
So much adorations,
Possibly fit into
Those three little Words?
But until I find some
Other way of saying what I feel,
Then I Love You will have to Do.
So no matter how many Times I say it,
Never take it Lightly, Because you are my Life,
And my Only Love..
I love you More..
Than Ever Before.

If I could have one wish,
I would wish to wake up everyday
to the sound of your breath on my cheek,
the touch of your fingers on my skin,
and the feel of your heart beating with mine.
Knowing that I could never find that feeling with anyone other than you


Phillip, dig vill jag dela livet med...

Hoppas på att nästa gång han kommer hem så stannar han hemma ett tag :)

Älskar dig hjärtat

/Din Johanna


Forget about the people from your past, there is a reason they didn't make it to your future...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0