Härligt

ooh tänk o få slippa jobba natt
d e sååå jobbigt o påfrestande...
tänk......

väntar o väntar

På lörda kommer min älskling hem.. tolv timmar, sen åker han igen :( riktigt tråkigt att jagjobbar till tio på kvällen annars hade vi ju haft mera tid ihop, men man lever som man lever..

Va stark gumman

Hittade min vinterjacka ju, va ute o kolla runt  me mamma... men åhh dem hade inte kvar den färgen jag ville ha...
den röda va fin, men röd jacka har jag redan haft... fast tar nog den ändå käns d som, för jaqg älskade jackan :)

bestämmt me mamma att vi måste ha en mysig danmarks dag nu snart, äta shoppa mysa bara mamma o jag...
längtar..... :)

så sjukt duktig jag har varit denna månaden, typ inte handlat för nått, inte gjort nått.. så nu har jag helt mycke pengar kvar, helt härligt... jo jag har ju faktiskt handlat mitt bord :P :) d kostade ju lite, men d va d värt, o ja just d, mina gardiner... d va d oxå värt... :D

Johanna Sandgren ♥ Phillip Calington

ihh jag e så kär, o han e så fin.... d känns så himla underbart o perfekt me honom.. som en fin dröm

hoppas han o jag kan resa ihop snart.. hoppas hoppas.... :)

Nu kan man snart dra på sig dem härliga kragarna, mysiga tjocktröjor... oo d e så skönt...
tända ljus för d börjar bli mörkt, bara sitta i halvmörkret se ljusen fladdra o lyssna på skön musik.....

längtar till vintern dock, julstjärnorna ,granen ( får se om d blir en sån iår) ljusen, musiken förhoppningsvis SNÖ, vit täckande snö :D

jaja ett tag tills dess, får va kvar ett tag till i den burrande hösten :)

kanske fika?!?
ska man ta sig i kragen o göra sig iordning o dra o fika lite :) hmm ja d tar jag nog o gör va :)

ha en fina dag :)

Kramar om dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0